Opis
Najveća dopuštena masa (kg) | 10500 |
Masa prazne prikolice (kg) | 3490 |
Duljina (mm) | 5130 |
Visina (mm) | 500 |
Širina (mm) | 2420 |
Gume | 235/75 R 17,5 |
Broj osovina | 2 |
Kočnica | DA |
Oznaka proizvoda | 146.070.042.001 |
Wörmann kiper kamionska prikolica s trostranim istovaranjem
Šasija: samonosiva zaštitna sigurnosna šasija, vruće pocinčana. Poprečna i uzdužna šasija od visokokvalitetnog čelika u zavarenoj konstrukciji otpornoj na torziju, konstriurana za velika opterećenja.
Priprema za uvlačne rampe: osovina za odlaganje s preklopom za zaključavanje i dodatnim glatkim valjcima za dvije aluminijske daske integrirane u okvir šasije
Osovine: visokokvalitetne brze osovine vodećih proizvođača sa zatvorenim S-cam kočnicama, preciznim konusnim valjkastim ležajevima. Automatski AGS regulator
Ovjes: tandem jedinica s paraboličnim ovjesom koji ne zahtjeva kontinuirano održavanje. Ovjes s optimalnom ravnotežom opterećenja – što rezultira maksimalnom udobnošću u vožnji i optimalnom sigurnošću vožnje, čak i pod ekstremnim opterećenjima.
Kočioni sustav: 2-linijski kočioni sustav na komprimirani zrak prema EU direktivama, automatska kočnica ovisno o opterećenju – ALB regulacija, ABS sustav protiv blokiranja kotača, ispitni priključci za sustav komprimiranog zraka, spojna crijeva s neizmjenjivim spojnim glavama, opružna parkirna kočnica
Uređaj za povlačenje: podesiva središnja cijevna vučna ruda od 700 – 1000 mm, s DIN vijkom s ušicom za vuču promjera 40 mm. Podešavanje radilice s ležajem cijevi za vuču bez povratnog udara za optimalno ponašanje u vožnji
Potporanj: ojačani stajni trap s 2 brzine sprijeda s opterećenjem i visokim prijenosom, 2 sklopive potporne noge straga lijevo i desno na šasiji
Nagibni most: zavarena konstrukcija preklopnog okvira izrađena od kvalitetnog čelika s čvrstim uzdužnim i poprečnim elementima integriranim u stabilan vanjski okvir, ojačanim torzijskim i točkastim opterećenjem, ojačanim podom mosta od cijelog čelika od 4 mm debelog sitnozrnastog čelika, profilirane i laserski zavarene čelične strane stijenke visine 500 mm, bočne stijenke fiksirane sprijeda, bočne stijenke i straga sklopive, odvojive i ljuljajuće sa središnjim zaključavanjem, opruge za zatvaranje bočne stijenke sprijeda, stražnji kolci koji se mogu spojiti, 2 vijka s nagibnim ležajem koji se ne mogu zamijeniti
Točke pričvršćivanja: 4 nosača za pričvršćivanje za teške uvjete rada ugrađena su u pod mosta. 8 nosača za pričvršćivanje prema DIN 75410 standardu ugrađena su u pod mosta.
Hidraulični sistem: hidraulički trosmjerni mehanizam za prevrtanje, s ojačanim višestupanjskim cilindrom za podizanje, tvrdo kromiran s graničnikom hoda i sigurnosnim užetom, zaštitom od puknuća crijeva, SVK BG3 utičnim spojnicama kao jednokružni hidraulički sustav.
Pristupne rampe : prostor za odlaganje tračnica za vožnju s poklopcem za zaključavanje na stražnjoj strani 1 par aluminijskih rampi, nosivost po paru 8000 kg, duljina: 3500 mm, širina: 400 mm.
Okvir šasije vruće pocinčan, čelični dijelovi karoserije kipera su pjeskareni i prethodno obrađeni, premazani visokokvalitetnim premazom.
RAL boji po izboru, srebrne felge, osovine i vučna ruda obojane u crno.
Pribor: plastični blatobrani straga i sprijeda, tipski testirana zaštita od podvoza, 2 metalna klina s držačem, držač za kutiju za alat desno ispred osovine
Električni sustav: 24 volta, multifunkcionalna svjetla otporna na prskanje i vibracije s integriranim stražnjim svjetlom za maglu. Svjetlo za vožnju unatrag i svjetla registarske pločice zaštićena u donjem dijelu, integrirana zaštita, zračna i bočna gabaritna svjetla, konektor za rasvjetu 2 x 7-pinski